Rutine vedr. treningsavgift og vedlikehold av minIdrett

Postet av G16 (f.2001) (gammel side) den 23. Aug 2017

1)

har du spørsmål angående treningsavgift så prøv å løs dette sammen med lagleder først.

Treningsavgiften er delt i 2 deler for at man ikke får hele avgiften 1 gang i året.

Alle skal betale del 1 og del 2. Som flere har erfart har vi kapasitetsproblemer med å svare på alle mail sentralt.  

2)

Dersom du mangler oversikt over hvilke faktura som er betalt og hvilke fakturaer som

ligger til forfall, får man det ved å logge seg inn på minIdrett og gå på 'betaling'.

E-posten inneholder kun en kopi av faktura som legges inn minIdrett. Oversikten ligger der inne.

Vi kan ikke noe for at systemet sender samme e-post flere ganger. Slik jeg ser det, er dette en 

svakhet i minIdrett. Husk at minIdrett er lovpålagt, dette er ikke ett tilfeldig database system som SIF-fotball har valgt.  

3)

Det er viktig å betale riktig beløp på faktura fra minIdrett. Hvis man betaler feil

beløp blir pengene værende i minIdrett/Buypass (og blir IKKE overført til SIF-fotball) på en manuell liste 

og det skaper mye ekstra jobb å finne ut av dette og løse dette. 

Når dette skjer må dette løses utenfor SIF fotball. Dette er en noe som daglig leder må inn å se på.  

4)

Foreldre er selv ansvarlig for å vedlikeholde profilen på minIdrett.

Man melder spillere inn og UT av minIdrett selv. Systemet er ikke lagt opp slik at

vi som administrator skal gå inn på spillernes profil å vedlikeholde deres status.

Har du problemer med min Idrett, ring idrettens service telefonen; 03615

Jeg har bare hørt om positive erfaringer fra service telefonen.

 

Mvh

Trond M. Rognerud

Økonomiansvarlig Fotballgruppa Sørumsand Idrettsforening

Tlf 91 58 43 21


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.